Waarom je in goede handen bent bij de Marebrug kliniek

Waarom je in goede handen bent bij de Marebrug kliniek

De competentie van onze professionals omvat een combinatie van kennis, vaardigheden, ervaring en persoonlijke eigenschappen die hen in staat stellen om effectief te functioneren binnen hun vakgebied. Hier zijn enkele essentiƫle elementen binnen de kernwaarde van de Marebrug kliniek:

  1. Kennis: Theoretische kennis en het begrip van concepten, principes en praktijken binnen ons vakgebied, zijn ruim aanwezig. De professionals binnen de Marebrug zijn op de hoogte van relevante informatie en ontwikkelingen, doordat ze regelmatig na en bijscholing volgen. Binnen ons vak verandert er veel en in een rappe tempo.

  2. Vaardigheden: Dit zijn de praktische bekwaamheden en capaciteiten die nodig zijn om onze taken uit te voeren. Het kan gaan om technische vaardigheden, communicatievaardigheden, leiderschap, probleemoplossend vermogen, enzovoort. Ook hiervoor is er veel aandacht binnen de praktijk.

  3. Ervaring: Praktische ervaring in het toepassen van kennis en vaardigheden is cruciaal voor een succesvolle behandeling. Bij ons in de kliniek hebben ze een voor een al de nodige ervaring opgedaan.

  1. Houding en eigenschappen: Persoonlijke eigenschappen zoals motivatie, betrouwbaarheid, aanpassingsvermogen, integriteit en teamwork zijn net zo belangrijk als technische vaardigheden. Een positieve en proactieve houding draagt bij aan effectieve prestaties. Wij reflecteren zoveel mogelijk op elkaars werkzaamheden.

  2. Leervermogen: Het vermogen om te blijven leren en zich aan te passen aan nieuwe ontwikkelingen en veranderingen in het vakgebied is een cruciale competentie. Dit omvat het continu ontwikkelen van vaardigheden en het openstaan voor nieuwe kennis.

  3. Kritisch denken en probleemoplossend vermogen: Professionals moeten in staat zijn om complexe problemen te analyseren, kritisch te redeneren en oplossingen te vinden die zinvol en effectief zijn.

  1. Als laatste, maar wellicht nog het allerbelangrijkst: communicatie. Wij proberen altijd zo helder mogelijk te communiceren met collega’s, zowel als met klanten. Dit omvat luistervaardigheid, empathie, duidelijke expressie van ideeĆ«n en effectieve overdracht van onze klanten. Een klant wordt bij ons vaak door meerdere behandelaars behandeld.

Ontmoet onze specialisten

  • Hierbij een welverdiende 5 sterren beoordeling! Ik raad deze kliniek ook absoluut aan!! Wat een TOP ERVARING! Van de intake tot en met de nazorg. Erg fijn en zeer vakkundig! Ik heb een ooglidcorrectie... Lees meer
  • Van intake tot na controle, helemaal geweldig. Je wordt ontzettend fijn geholpen en op je gemak gesteld, waarvoor dank aan het hele team! Ik moet voor het echte resultaat nog even wachten maar nu al h... Lees meer
  • Zeer professionele kliniek met vriendelijke en kundige medewerkers. Voor het (gratis) consult werd uitgebreid de tijd genomen en de opties voor mijn wensen werden duidelijk en realistisch uiteen gezet... Lees meer
  • Zeer goede service, ik was vorige week samen met mijn moeder en het meide dat ons bezocht is Spaans, ze is zeer attent en doet goed werk, erg vriendelijk en alles tot in detail uitlegt, we waren zeer ... Lees meer
  • De intake was al een prettige eerste ervaring, een duidelijke uitleg over de mogelijkheden en resultaten. Tijdens de ingreep werd ik op mijn gemak gesteld door het team. Na 3 a 4 dagen was ik behoorli... Lees meer

Contact

Zandweg 139
3454 HA
De Meern

Tel.nr. 030-6331922

Winkelwagen
afspraak maken
Scroll naar boven

BMI Calculator